wicked wondeland

こんにちは!

みなさんは洋楽聴きますか?僕は音楽を聴くとき洋楽を聴くことが多いです笑その中でもこの曲は僕のお気に入りの曲でもあります。昔部活の合宿の帰りのバスでなんとなく聴いてたのを思い出します笑ほんとにいい曲で最近はまたtik tokで流行りだしましたね笑この曲を聴いてるとワクワクしてきます笑

https://youtu.be/egtI2xqg75E

 

 

I've been thinking about wrong
I've been thinking about right
I just wanna thrive
I don't wanna fight, I don't wanna fight
Can you see the flickering lights, baby?
Put your glass up in the air, with me
Hola Hola let them hear us, loudly
Our top is to show them off, proudly
Wicked Wicked Wonderland
It's like crossing the Rio Grande
You gotta have the cash in store to reappear on our front door
Wicked Wicked Wonderland
It's like crossing the Rio Grande
You gotta have the cash in store to reappear on our front door
Is this a fairy tale I see, hacienda
No hablas english but you're on my agenda
Where are my friends? (AAh)
Wicked Wicked Wonderland
It's like crossing the Rio Grande
You gotta have the cash in store to reappear on our front door
Wicked Wicked Wonderland
It's like crossing the Rio Grande
You gotta have the cash in store to reappear on our front door
Can you see the flickering lights, baby?
Put your glass up in the air, with me
Hola Hola let them hear us, loudly
Our top is to show them off, proudly
Wicked Wicked Wonderland
It's like crossing the Rio Grande
You gotta have the cash in store to reappear on our front door
Wicked Wicked Wonderland
It's like crossing the Rio Grande
You gotta have the cash in store to reappear on our front door
Wicked Wicked Wonderland
Wicked Wicked Wonderland
Wicked Wicked Wicked Wicked Wicked Wicked Wonderland
Wicked Wicked Wonderland
It's like crossing the Rio Grande
You gotta have the cash in store to reappear on our front door
Wicked Wicked Wonderland
It's like crossing the Rio Grande
You gotta have the cash in store to reappear on our front door

 

おかしなことを考えることもあるし
正しいことを考えることもあるの
ただ上手くやっていきたいだけ、喧嘩なんかしたくないわ。
喧嘩したいわけじゃないの

あのちらちらしている光が見える?
私と一緒に、グラスをあげて
大声出して、聞かせてよもっと大きく

私たちの上で、堂々と見せびらかしてよ

すごく最高な世界なの
リオ・グランデ川を船海してるみたいに
私たちのドアの前に現れるなら
お店でお金払ってよ

すごく最高な世界なの
リオ・グランデ川を船海してるみたいに
私たちのドアの前に現れるなら
お店でお金払ってよ

これはおとぎ話なの?アシエンダ(ラテンアメリカの大農園)だわ
英語は無理だけど、私の予定の中にあなたはいる(言葉は通じなくても、あなたといるの)
他のみんなはどこにいる?

すごく最高な世界なの
リオ・グランデ川を船海してるみたいに
私たちのドアの前に現れるなら
お店でお金払ってよ

すごく最高な世界なの
リオ・グランデ川を船海してるみたいに
私たちのドアの前に現れるなら
お店でお金払ってよ

あのちらちらしてる光が見える?
私と一緒に、グラスをあげて
大声出して、聞かせてよらもっと大きく
私たちの上で、堂々と見せびらかしてよ

すごく最高な世界なの
リオ・グランデ川を船海してるみたいに
私たちのドアの前に現れるなら
お店でお金払ってよ

すごく最高な世界なの
リオ・グランデ川を船海してるみたいに
私たちのドアの前に現れるなら
お店でお金払ってよ

すごく最高な世界なの
すごく最高な世界なの
最高、、、
最高、、、
すごく最高な世界なの

すごく最高な世界なの
リオ・グランデ川を船海してるみたいに
私たちのドアの前に現れるなら
お店でお金払ってよ

すごく最高な世界なの
リオ・グランデ川を船海してるみたいに
私たちのドアの前に現れるなら
お店でお金払ってよ